14. 9. 2012

Šťastný je jen ten, co se za šťasného pokládá!

Ahoj! Tak konečně víkend... Ale já do tý školy teď chodim fakt docelá ráda, akorát že teď nám začnou už i dopoledky, tak už to asi tak fajn nebude. A když už jsme u toho víkendu, pro mě to moc jako víkend nebude, v sobotu nám přijede návštěva a ještě než dorazí musím stihnout roznést. A v neděli opět k babi do Planý. ...takže asi chápete ne?!
No a dnes jsem taky měla docela lítání. Hned po škole jsem měla jet do Planý na kosmetiku, takže jsem rovnou ze školy běžela na bus, ale ten mi ujel úplně doslova před nosem, takže jsem šla přes celé město na nádraží, ale vlak mi taky frnkl, takže jsem se vydala na další autobus, na který jsem zas musela čekat skoro hodinu a ke kosmetičce jsem dorazila skoro s třičtvrtě hodinovým spožděním, prostě den blbec! :D
A na konec se chci opět omluvit za takovýhle článek, protože já sama posty tohoto typu nesnáším! Jenže teď vážně nemám tolik času, jako o prázdninách a ani nemám o čem bych psala.
...tak přikládám alespoň jednu zatoulanou fotku z 1. dne ve škole:

1 komentář:

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM