7. 9. 2012

Sláva nazdar výletu...

...nezmokli jsme už jsme tu, už jsme tady! :D (s tím zmoknutím to je sice pravda, ale mokří jsme byli taky) Pro ty, co neví "o co gou" ; dnes jsem se vrátila z adaptačního kurzu, kde jsme byli s mojí novou třídou za účelem vytvoření dobrých třídních vztahů a spřátelení. Sice jsme tam pobyli jen skoro dva dny, ale cítím se jak po týdnu takových aktivit, co jsme tam tyhle dva dny museli provozovat. :D Neustále jsme hráli nějaké hry a při každé hře, jsme byli rozděleni do úplně jiných družstev (abychom se poznali opravdu všichni), například jsme včera lezli asi v 10 metrové výšce po lanech a to bylo jako fakt "hustý", na nic podobného už mě nikdy nikdo nedostane! :D ...a nebudete tomu věřit, ale já, opravdu zrovna já jsem dostala takový památeční diplom za 2. MÍSTO VE SPORTOVNÍCH SOUTĚŽÍCH. Aby jste tomu alespoň trochu uvěřili, tak oni byli vlastně tři 3. místa, tři 2. místa a jedno 1. , takže z 27 lidí dostalo ocenění 7 lidí (včetně mě), fakt se mi tomu ani teď nechce moc věřit.
Zážitků byla fakt hafo, takže všechno sem vypisovat oparvdu nebudu. A je taky pravda, že teď už se jako třída známe fakt dobře, takže ten pobyt asi dopadl tak, jak měl a kdybych řekla, že jsem si ho neužila tak bych kecala, ale už jsem prostě hrozně ráda, že jsem doma!! ;)


Tahat foťák se mi tam fakt nechtělo a ani vlastně příležitosti na focení moc nebyly, tak jsem vám doma vyfotila aspoň ten diplom (nojo, tak se chlubim no :D).
Teď si pustím The walking dead a budu si užívat domova, tak se mějte...

4 komentáře:

  1. To je dobře, že jste si to užili a už jste sblížení :) my jedeme až třicátého, a sblížení jsme docela už teď. Začínám se těšit!
    Užívej klidu. :P

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji :) http://colorwardrobe.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM