3. 9. 2012

I am a student

Takže vážení, dnešním dnem jsem se stala studentkou! :D Je ze mě prvačka na Gymnáziu a obchodní akademii ML. ...prostě jsem studentkou obchodky. ;) Ale abych pravdu řekla, tak bych se nejradši vrátila zpět na základku a to fakt moc ráda! :D Dnešek byl docela náročný, už jenom, to, že jsem musela vstávat v pět (od zítřka můžu ale spát klidně ještě hodinu dýl, dneska jsem totiž ještě šla vyprovodit s tetou, která pak vyprovodila mě do školy, sestřenku do školky) byl pro mě fakt záhul. Po dvou hodinách jsem ještě vyřizovala ve městě nějaké věci ohledně průkazky, obědů apod. Potom ještě ta moje snaha vstřebat všechny ty nové informace... No hrůza! :/ :D A to je ještě štěstí, že mám školu v mém městě, kdybych měla dojíždět, no nevim, nevim...
Zítra a pozítří máme čtyři hodiny a čtvrtek a pátek jsme na "adapťáku", to jsem teda zvědavá, jak to tam přežiju. Už aby byl víkend!
Dneska jsem přemlouvala kdekoho, aby mě šel vyfotit v outfitu na první školní den, ale všichni jsou na mě tak neskutečně zlí, tak jsem se pokusila alespoň o takovou malou ukázku, protože článek bez jediné fotky je podle mě fakt nuda. ;)

Ty fotky jsou dneska úplně "vyblitý"! Foťákovi nějak hráblo a mě se to ani nechce nějak upravovat. Takže pardon...



 
A teď vám ještě chci ukázat mojí tašku do školy. Je fakt obří, takže do ní nacpu opravdu všechno!
 




14 komentářů:

  1. Taška je parádní! :)
    A jsou vážně zlý, přišli jsme o určitě boží outfit. :(
    Já dnes taky přežila svůj první den na střední, i s dojížděním! A vše oká :) od čtvrtka se učíme a na adapťák jedeme třicátého.
    Přeju pevný nervy!

    OdpovědětVymazat
  2. Taška ♥ Takú nejakú hľadám jaaaa :) Úžasná je :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, a to bys nevěřila, jak jsem k ní přišla! :P

      Vymazat
  3. gympl je úlet, ale to zvládneš!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na gympl bych taky v životě nešla. :D Já jsem na obchodce. ;)

      Vymazat
  4. tak v tom případě ti přeju hodně úspěchů na střední! :) ...btw ta sovička je boží! :) B.

    OdpovědětVymazat
  5. 15 kilo za půl roku? teda, tak to smekám, to jsi vážně dobrá! co jsem se tak dívala na tvoje fotky na blogu, sluší ti to moc a jsi hezká holka :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem na OA a celej prvák jsem se chtěla vrátit na základku, už mě to ale přešlo, moc kamarádů jsem si nenašla, ale už je to prostě o učení, ne o tom být co nejoblíbenější ;). Jinak přeju hdoně štěstí na škole :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já zas celou základku neměla za zády zrovna tlupu kamarádů, ale nijak mi to nevadilo, jsem ráda sama... :) Tady se teď ale snažím bavit i hodně s ostatními, ne žeby se mi to úplně na 100% vedlo, ale nestěžuju si... ;) A zrovna zítra jeden na dva dny na Adaptační kurz, tak tam se to snad ještě zlepší. :)

      Vymazat
  7. Dej mi střední bože! :D Můj první školní den byl naprosto otřesný, ač jsem na gymplu tak dlouho, stále jsem si nezvykla:D jinak moc hezký outfit, zbožňuju sovičky! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Drž se :) já se na střední těšila, základka byla peklo :D

    OdpovědětVymazat
  9. Tak gratuluju, slečno studentko, doufám, že se ti na nové škole povede dobře :) Adaptační kurzy jsou super nápad, škoda, že za mě nic takovýho nebylo :/

    OdpovědětVymazat
  10. Doufám,že se ti na nové škole povede dobře:)

    OdpovědětVymazat

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM