8. 8. 2012

Waiting for...

 Čááu. Taky vám tak hrozně rychle utíkají prázdniny? To je prostě strašný! :D A to já vlastně nestíham ani dělat něco užitečnýho, normálně bych z toho měla "depku", že nic nedělám, ale takhle jsem v klidu, vím totiž, že od září už nebudu mít ani minutu volného času. :/
Teď mám pořád takový pocit, jako bych na něco čekala. To bude asi tím, že mi má každým dnem přijít výplata, to čekání je hrozný. :D A další, na co tak trochu čekám je škola. Asi budete valit oči, ale já se možná že i něco, jako těšim! Neumím to přesně popsat, prostě; jdu na novou školu, takže to bude velká změna a změna bude i v tom režimu, protože mě to nic nedělání už začíná malinko nudit.

 Tobleronky s kafíčkem. Ňami, nami... ;)

 Nejlepší čajík od babičky.

Jen malý zlomek knížek na OA. Brr, až mám z nich husí kůži!

3 komentáře:

  1. Sice je to ještě celkem brzo,ale přeju ti úspěšné vkročení do nového školního roku.
    btw. Jak koukám,tak jdeš na obchodku,tak ať se ti daří :))

    OdpovědětVymazat
  2. Docela tě chápu, taky už mě napadlo, že se asi těšim zpátky do školy, což mě trochu děsí :D
    A máš krásnej hrneček na kafe! :)
    A SŠ se neboj, všichni hrozně straší, ale zas tak zlý to neni ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak teda děkuju, docela mě to uklidnilo. Ono na tom asi trochu pravdy bude, když si vzpomenu na přijímačky, při kterých mě všichni taky pořád strašili a nakonec to bylo úplně v pohodě, tak by to s tím přechodem taky mohlo být ok. :)

      Vymazat

Pro další dotazy → formspring CAROLINNM